www.kakelplattan.se

Kiilto flytspackel, tätskikt Kiilto Kerasafe+ & elektrisk golvvärme.

Måtto - Råd med det bästa. Privat & företag. Support från start till mål.

Frakter med pall och paket.

På www.Kakelplattan.se betalar du för vad frakten verkligen kostar! När du får en offert så är fraktkostnaden med i offerten.

Vår huvudfraktare är Posten AB. Har du frågor angående frakten är du givetvis välkommen att kontakta vår kundtjänst på tel 054 – 18 81 80 eller på e-post info@kakelplattan.se.

FRAKTVILLKOR

Leverans med pall och paket sker helgfria vardagar. En vara kan ha olika lång leveranstid beroende på var i landet du bor därför kan du endast se varans leveranstid efter att vi har lagt in varan i Postens leveranssystem Pacsoft.

Du får leveransbesked i samband med beställning, vi ringer eller e-postar dig vad som gäller. önskar du senare leveranstid så meddela oss detta via telefon eller e-post.

Kakelplattan AB förbehåller sig rätten till friskrivning från all ersättning till kund gällande leveransförseningar.

För alla pallleveranser gäller transport fram till adressen på körbar väg för lastbil med bakgavellift.

Speditören bär inte upp gods i lägenhetshus eller dyl utan levererar till porten. Kunden ansvarar själv för att transportera godset från porten och upp till lägenheten.

Endast en avlastningsplats ingår. För postförskott och paket, lämnas paketen vid närmsta postutlämning. Det kan ex vara Konsum eller Ica.

Vid avlastning måste varorna inspekteras av mottagare samt kvitteras. Speditören ställer ej av gods utan kvittens av kund eller annan ansvarig mottagare.

Synliga skador på godset, emballage eller avsaknad av kolli skall skriftligen noteras på fraktsedeln av både chaufför och dig direkt vid mottagandet.

Skadan/avsaknaden anmäls därefter av dig till Kakelplattans kundtjänst. Dolda skador ska rapporteras inom 7 dagar. Dokumentera skadorna med foto.

Spara skadat gods tills du har fått din ersättningsleverans. Görs en överenskommelse med transportören att godset får levereras utan att du är hemma övergår ansvaret för varorna på dig och du äger ej rätt till ersättning eller skadestånd.

Om du inte är anträffbar vid avlastning av din beställning debiteras du för de kostnader som uppstår.

För pallleverans med budbil, som har bakgavellift, krävs att avlastningsområdet är snöfritt och har betong eller asfaltbeläggning då avlastning sker med handtruck.

Offert

Vi ger dig support fram till 21:00. Varje dag, året om.

Kontaktforumlär
054-18 81 80
info@kakelplattan.se

Support att göra badrum själv

Spåra din beställning

Fyll i kollinumret.


Känner du dig osäker?

Vi ger dig support fram till 21:00. Varje dag, året om.

Ring och få hjälp. Vill du skicka ett mail istället, så kan du använda länken nedan för att komma till kontaktformuläret.
Tveka inte att höra av dig.
Telefon: 054-18 81 80
E-post: info@kakelplattan.se


Support att göra badrum själv